El humor y la poesía del 9 de enero

www.sleepvoyager.es

 EL MORIBUNDO

Un probe paisanín de una aldea remota de Asturies tá acostau en  la camina , con una enfermedá terminal; queden-i poques hores de vida.

De repente güeli el aroma de la comida que más-i gusta: empanadilles caseres de carne, ¡¡¡ recién feches !!!

Pa él nun había na meyor n’el mundu que les empanadilles de la so muyer.

Faciendo un esfuerzu sobrehumanu, dirigiose al comeor, empiezaba a percibir el vapor que lleva el aroma a la masa de carne y cebolla que desde la cocina emana. Llega hasta la mesina de maera onde se encontraben extendies lessuculentes empanadilles doraínes, recién feches y toma una, viendu quel s u esfuerzu había valío la pena: sería como el últimu deseu.

Cuando repentinamente… zás… siente un fuerte golpe de cucharón en la cabeza que merma sus facultaes y casi lu fai cayer presu de la debilidá de les sos piernes.

Tratando de non desplomase nel suelu, fai un giru con la vista y alcanza a ver a la so muyer con un cucharón de fierru en la mano, diciéndoi:

- ¡¡¡Nin se te ocurra, que son pa’l velatoriu….!!!

Hoy os traemos también un poema que nos ha mandado una lectora aficionada al loable arte de las rimas. Aquí os lo dejamos esperando que os guste.

DESEOS

Le pido al entrante año 

Gozar de tu compañía

Compartiendo como antaño

Risas, penas y alegría

Y pido con desparpajo,

salud y felicidad,

abundancia de trabajo,

y conservar tu amistad.

 

Esta entrada fue publicada en Chistes, Poesías, Uncategorized y etiquetada , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario